Lördagskväll i Rimbo :)

Har inte bloggat på ett tag. (förvånande, not.) Vet inte varför det blivit så men nu sitter man här igen.
Just nu sitter jag här hemma i soffan i mitt kära hem i Rimbo :) Skönt det är att komma hem hit alltså! Det finns så mycket mer att göra än i lägenheten och skafferiet och kylskåpet är mycket roligare ;) Det blir kött å pommes till middag, skall sitta fint. Kan säga att det hade det INTE blivit om jag hade varit kvar i Märsta ikväll!
Jag har inga särskilda planer för kvällen men kanske träffar man grabbarna, det får vi se. Tobbe som tagit körkort lär vara veckans händelse! Stort grattis till honom :) kan förstå att det är jävligt skönt för honom och han tog det jävligt snabbt efter att han fyllt år. Hade träning kl 12 idag och jäklar vad seg jag var i benen, helt sjukt. Brukar inte vara det...
Juste igår var nice, käka pizza hemma i lägenheten och kollade på 2012. Den var lite överdriven i effekterna och faktiskt inte så bra som jag hade hoppats. Den får en 6/10. En tankeställare man får utav den är ju självklart: Kommer det verkligen att hända något runt julen 2012? Vi får väl se ;) Skulle vara coolt om mayafolket hade någorlunda rätt. Inte kanske att världen går under men att något geologiskt händer. Såsom en jordbävning eller mindre.
Kan tilläga något helt ointressant för er (om nu någon läser detta haha) att jag dölängtar efter min beställning av ett specialbeställt Vaughn V4 kombinat. Blir grymt. Kostade skjortan gjorde den också men jag älskar verkligen att spendera pengar på hockeyn :P
Nu hör jag att maten snart är klar. Dags att stänga ned verksamheten för den här gången.
Talk to you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0